Ha reklámajándékokról van szó, akkor bátran szabadon lehet engedni a fantáziánkat, hiszen ezen kisebb-nagyobb tárgyak éppen arra szolgálnak, hogy felkeltsük a potenciális ügyfelek, vásárlók figyelmét, ami egy átlagos darabbal lehet nem sikerül. Annak ellenére, hogy az irodákban nagymennyiségben használják és minden otthonban is helyet kap, például iratmappa kevés cégtől kerül ki, mint szóróajándék.
Pedig nagyon praktikus, hiszen számtalan méretben, színben, formában kapható és egészen nagy reklámfelületet biztosít. Az iratmappa esetében nem kell szinte alig olvashatóvá összezsugorítani a cég nevét és elérhetőségeit, mint egy toll vagy napszemüveg esetében, hanem egészen trendi és jól kivehető designt kaphat.
Persze nem szabad túlzásba esni és az iratmappa teljes felületét népszerűsítési célra használni, mert aki kézbe veszi, azt érezheti, hogy túlzottan a képébe mászunk és ráerőltetjük magunkat. Elég egy ízléses méretű logó, egy diszkrét cégnév és telefonos, internetes elérhetőséget tartalmazó felirat, az iratmappa pedig meghozza a várt hatást.